Trainingsacteur

2013

  • Trainingen Omgaan met Agressie bij RABO BANKEN Westland
    Trainer: Michel Theeboom
  • En bij WBV COMPAEN Helmond
    Trainer: Yvonne Lonis
    via Bureau Veiligheid

2012/2011/2010

  • Diverse trainingen op het gebied van Communicatie, Leidinggeven, Klantgerichtheid en Zelfscan voor Albert Heijn, via Moovs Leiden
  • Diverse trainingen voor helpdesk medewerkers van de Gemeente Den Haag (regiemodel) via Centaur Solutions
  • Diverse trainingen voor medewerkers van de Belastingtelefoon TeleTrain
  • Rollenspel (regiemodel) tijdens Symposium Leiderschap in Verzuim voor HAGAziekenhuis
  • Rollenspellen tijdens “Reality-Check” voor medewerkers van Kenwerk (regiemodel) via Centaur Solutions

2009

  • Module Communicatie, AH Amersfoort
    Trainer: Annemiek Veldhuysen
  • Module Leidinggeven, AH Muiden
    Trainer: Rinco v/d Baan
  • Module Leidinggeven, AH Alphen a/d Rijn
    Trainer: Kees Plug
  • Module Klant, AH Muiden
    Trainer: Paul Vronik
  • Module Communicatie, AH Marum
    Trainer: Jolien Tielbeek
  • Activiteit gerichte Balietraining Apotheek Dinteloord
    Trainer: Ellen Zanderink
  • Module Communicatie, AH Den Haag
    Trainer: Robert Stegeman
  • Module 3 Gespreksvaardigheden, Dekamarkt Velsen-Noord
    Trainer: Krista Minkhorst
  • Module Leidinggeven, AH Den Haag
    Trainer: Rinco van der Baan
  • Competentie Toets (Assesment) B.O.A’s Gemeente Tilburg
    Trainer: Sjors Jochems
  • Module Communicatie, AH Den Haag
    Trainer: Ron Meeldijk
  • Module Klant, AH Weert
    Trainer: Henny Boogers
  • Module Communicatie, AH Arnhem
    Trainer: Karin Grijff Via Moovs, Leiden

2007/2008

  • Workshop “financieel noodweer” bij Rabobank, Raamsdonksveer (regiemodel)
  • Mysterie Guest bezoeken aan Het Nationaal Archief in Den Haag.
  • Mysterie Guest telefoongesprekken voor de Gemeente Den Bosch. (helpdesk)
  • Mysterie Guest telefoongespekken voor Hessing Supervers in Noord Holland Via Focus, Dongen

Plaats een reactie